گروه آموزشی ساختمان شاخه فنی و حرفه ای شهر تهران

پل ارتباطی هنرآموزان رشته ی ساختمان هنرستانهای فنی ایران زمین روز کاری گروه : دوشنبه

گروه آموزشی ساختمان شاخه فنی و حرفه ای شهر تهران

پل ارتباطی هنرآموزان رشته ی ساختمان هنرستانهای فنی ایران زمین روز کاری گروه : دوشنبه

معرفی هنرستان شهید رجایی منطقه ۱۸

باسمه تعالی

رشته ساختمان در هنرستان شهید رجایی

این هنرستان در سال 1353 در زمینی به مساحت 22000 متر مربع در منطقه 18 تهران احداث گردید و مفتخر به تقدیم 40 شهید در دوران دفاع مقدس می باشد و مسولان هنرستان با اقدامات متعددی سعی در زنده نگه داشتن یاد و راه این شهیدان دارند .رشته ساختمان از جمله اولین و مهمترین رشته های تحصیلی در این هنرستان بوده است و دارای کارگاههای مجهز و مجزا برای هنرجویان پایه های دوم و سوم به همراه تجهیزات آزمایشگاه مکانیک خاک و بتن می باشد که نقش موثری در بالا بردن کارآیی هنرجویان در زمینه این رشته تحصیلی خواهد داشت . در حال حاضر ظرفیت پذیرش هنرجویان در این رشته 60 تا 64 نفر (دو کلاس) در هر پایه می باشد .  

 

 

این هنرستان از نظر تجهیزات نقشه برداری از وضعیت مناسبی برخوردار است این تجهیزات شامل دستگاههای نیوو معمولی و دیجیتالی ، تئودولیت ، توتال استیشن و..... می باشد گروه نقشه براری هنرستان متشکل از مهندسان فرهیخته و با تجربه ، ماموریت آموزش فن نقشه برداری را به هنرجویان ساختمان دارا می باشد .  

 

 

نمایی از عملکرد هنرجویان پایه دوم در کارگاه ساختمان 

   

 

 

نمایی از عملیات قالب بندی و آرماتور بندی 

 

 

هنرجویان در حال عملیات نقشه برداری

عرض تبریک سال نو

باسمه تعالی 

آغاز سال نو را به کلیه همکاران و هنرجویان عزیز تبریک عرض نموده و  هفت سین سلامت سعادت سیادت سرور سرسبزی  سرزندگی و سرافرازی را برای شما عزیزان آروزومندیم .